W ramach zadania przewidziano modernizację bazy materiałowo-sprzętowej Zarządu Dróg Powiatowych w Starachowicach, z której prowadzone są czynności i działania w tym m.in. całodobowe dyżury związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. W skład bazy wchodzi: budynek administracyjno-warsztatowy parterowy o wymiarach 2450x1250 cm, konstrukcja murowana, dach kryty papą, plac składowo-manewrowy, wiaty do składowania materiałów do zimowego i letniego utrzymania dróg.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie inwestycji poprzez opracowanie opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych zgód i decyzji, a następnie w ramach realizacji prac wykonanie: termomodernizacji budynku
administracyjno-warsztatowego, zmiana źródła ogrzewania budynku z pieca na olej opałowy na zasilanie z sieci miejskiej wraz z wymianą instalacji wewnętrznych, remontem pomieszczeń, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej o podwyższonej klasie energetycznej, remont dachu, remont wiat, remont ogrodzenia, remont placu manewrowego.
Zadanie otrzymało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Więcej na temat postępowania: TUTAJ.