Patronat Honorowy Starosty
Patronat Starosty Starachowickiego jest wyróżnieniem, podkreślającym szczególną rangę wydarzeń i ich znaczenie dla Powiatu Starachowickiego. Patronatem obejmowane są przedsięwzięcia o zasięgu lokalnym, regionalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym.
Wniosek o objęcie przedsięwzięcia patronatem Starosty Starachowickiego powinien zostać złożony co najmniej na 30 dni przed organizowanym przedsięwzięciem.
Honorowym patronatem nie są obejmowane inicjatywy o charakterze komercyjnym i reklamowym.
Wnioskodawca może posługiwać się informacją o objęciu przedsięwzięcia patronatem Starosty Starachowickiego dopiero po otrzymaniu pozytywnej decyzji.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Starosta Starachowicki może odebrać przyznany patronat.
Wnioski o przyznanie patronatu Starosty Starachowickiego można przesyłać:
Starostwo Powiatowe w Starachowicach, Kancelaria Ogólna, 27-200 Starachowice, ul. Borkowskiego 4.
Szczegółowe warunki przyznawania patronatów znajdują się w Regulaminie przyznawania patronatów.